Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 jun 10, 21:40

Ingen kortslutning mot Strømmen!

Korteste borteturen jeg har vært på. Fire korte togstopp unna! Stadion var et kapittel for seg selv. Det nærmeste jeg kommer er Frøyland stadion på Jæren, og selv der er vel hovedtribunen større. Lagskurene så ut som telefonkiosker langt på langs og for å toppe det hele hadde et "vakttårn" hvor speakeren satt i. Fine greier!

Horribelt forsvarspill på begge baklengsmålene, og det tok sin tid før spillere/trenere skjønte at pasninger i bakrommet var dødfødt når Strømmen lå så lavt og kompakt som de gjorde etter målet. Scorer et par flotte mål i dag også, og Odis vorspiel til 5-2 var fantastisk. Godt å se det ikke bare er farten som er hans varemerke. Det var omtrent som å se gode gamle Brian West igjen. Det morsomme var jo at Strømmens venstreback aldri så ut til å skjønne hvor rask Odi var.

150 kroner for en cupkamp er kanskje litt vel mye? I hvert fall fasilitetene tatt i betrakning. En annen ting som ikke var helt på stell var Strømmen stasjon. Helt flunkende ny stasjon til sikkert en del millioner, som var dimensjonert omtrent som om den stod utenfor Nou Camp. Men, tror de at de hadde klart å sette opp noen skur så passasjerende kunne vente under om det regnet? Neeeeeeeeida! Hva i all verden tenker de på?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340