Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Start - FFK

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 aug 09, 11:36
Endret: 16 aug 09, 18:21
Endret av: Holters

Er i Spania og har ikke faatt med meg saa mye om hva som har skjedd i det siste, utenom to flotte seire. Noe dem soerger for hver gang jeg er paa solkysten. Blant mange gode kamper som har skjedd mens jeg har vaert her nede er 5-1 seieren over RBK, kampen mot Enga da Rekdal kom med sine beroemte uttaleser og LSK hjemme ifjor i tillegg til mange andre fine seire.

           Men, naa skal jeg desverre hjem snart(torsdag), og er klar for Start kampen, og vel saa det. Det blir en langhelg i Kristiansand med full pupp. Saa ingen kamptraad, saa jeg drar igang en. Vil gjerne se litt aktuelle lag, skader, karantener, er Borges hjemme i god tid, mange som skal ned osvosv....


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 07 aug 09, 11:40

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Er i Spania og har ikke faatt med meg saa mye om hva som har skjedd i det siste, utenom to flotte seire. Noe dem soerger for hver gang jeg er paa solkysten.

Ikke kom hjem....


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 aug 09, 12:07

Per dags dato er vel disse skadet; Shabani, PAC, Wallace, Ramberg.

Ser gjerne denne 11ern;

Stamatopoulos

Martinsen  Ophaug  Piiroja  Thomassen

Askar   Gashi  Elvestad  Kvisvik

Borges Everton

 

Skulle helst hatt enten Shabani eller PAC på hback ettersom Vidar er ute av form, og leverte en svak kamp sist mot Viking med håpløst mange svake klareringer og posisjoneringsfeil...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 aug 09, 13:33

Synes tiden er inne for å forsøke 4-2-3-1-formasjonen i en seriekamp igjen. Den fungerte godt defensivt i starten av sesongen, og guttane hadde en god prestasjon mot Lech Poznan i samme formasjon i går. I tillegg har vi nå Borges som kan ta ansvar i den offensive midtbanerollen, og er en målscorer. Det savnet i vi starten av sesongen.

Stamtatopoulous

Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen

Wehrman - Elvestad

Barsom - Borges - Kvisvik

Everton

Det eneste som er synd med en slik formasjon er at Gashi blir overflødig, eventuelt må han steppe inn for Elvestad defensivt, da Borges er et soleklart førstevalg.

Det går også an å skyve Askar frem og sette inn Martinsen på høyreback.

Synes rett og slett Elvestad fortjener en reell sjanse fra start i serien nå. Det blir for dumt å ødelegge ham over tid ved å bare bruke ham som en slags "andrelagsgeneral". Gutten fortjener en mulighet for A-laget, hvis ikke, så er det beste å la ham gå eller låne ham ut. Fyren er god nok for en 1. divisjonsklubb.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 aug 09, 13:03

Askar har størst potensiale fremover på banen, og bidrar til mye av det vi skaper offensivt med sin innsats og hurtighet. Er Barsom friskmeldt etter én god kamp? Nei vil jeg si. Sats først og fremst på de som slo Viking, kun Vidar og Kasey som skuffet der, men de to andre hbackene er skadet så Vidar må spille.

Når det gjelder Elvestad burde han selvsagt blitt satset på, gutten har unektelig et spennende talent. Kasey er snart fortiden, mens Martin er fremtiden.

Samtidig kunne Gashi og Elvestad spilt sammen i formasjonen du skisserer, Kasey er til de grader overvurdert som midtbanegeneral, sliter med tidvis slappe pasninger og liten bevegelse.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 aug 09, 15:11

Kasey spilte da ikke dårlig mot Viking.

Bør starte på midten sammen med Gashi. Han bør også være kaptein.

Borges som hengende spiss bak Everton.

 


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 08 aug 09, 18:33

Opprinnelig postet av Holters

 

Stamtatopoulous

Askar - Ophaug - Piiroja - Thomassen

Wehrman - Elvestad

Barsom - Borges - Kvisvik

Everton

Det eneste som er synd med en slik formasjon er at Gashi blir overflødig, eventuelt må han steppe inn for Elvestad defensivt, da Borges er et soleklart førstevalg.

Det går også an å skyve Askar frem og sette inn Martinsen på høyreback.

 

Langt på vei enig i dette laget, men tror jeg faktisk foretrekker gashi sammen med elvestad. Barsom kan starte, men bør byttes ut med Martinsen ved pause hvis han ikke leverer bedre enn han har gjort i ligaen i det siste. Håper han fikk seg en vekker da han ble benket og buet på forrige gang. Jeg likte ikke at han ble buet på, men forhåpentligvis kan det komme noe positivt ut av det. Kasey hadde også trengt en tur på benken etter noen veldig svake kamper.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 aug 09, 19:42

Er det slik at han nekter annet enn å spille sentral midt? Han burde spilt der du har satt barsom etter min mening. Blir han bedt om det så spiller han vel der?

---------------------------

Heia FFK


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 aug 09, 12:40

Noen som vet hvor mange som reiser med Plankehaugen nedover, og hvilker hotel dem skal bo paa.  Faen, spm tasten funker ikke.

   Blir en fin helg. World cup i sandvolleyball er der denne helgen. Saa litt oppvarming med stumpene til Haakedal og Toerlen kan bli fint det...Cool


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 aug 09, 21:44

Jeg + 1 kjører nedover søndag ihvertfallCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 aug 09, 21:51

Fy f... så deilig det hadde vært med en borteseier nå.  Føler at FFK er litt på gang nå. Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 09, 03:15

Opprinnelig postet av Lex

Er det slik at han nekter annet enn å spille sentral midt? Han burde spilt der du har satt barsom etter min mening. Blir han bedt om det så spiller han vel der?

Barsom går jo alltid inn i banen uansett, så hvorfor ikke sette han der.... Har litt blandende føleser for denne kampen vet ikke om jeg skal være pesimistisk eller våge å håper på en seier... Bolanios (eller hvordan det nå skrives) har vel ikke akuratt vært i form i det siste. La oss håpe han fortsetter slik. Hulsker og Stokkelien ser jeg igrunn på som de største truslene. Heldigvis har vi fått en keeper i mål... Samhandling og offansiv spill bør også bli mye bedre skal vi klare å score mål. Kan ikke satse på enkelmannsprestasjoner i hver kamp. Dette er (også) uansett en kamp vi ikke har råd til å avgi poeng i (begynner å bli mange av disse kampene etterhvert). Seier er det eneste som er godkjent, samma åssen den kommer på...

---------------------------

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 09, 20:31

Blir det Barsom og Kasey sentralt så tror jeg ikke at jeg gidder å se kampen en gang....Undecided


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 aug 09, 21:07

Dommer       Tom Harald Hagen, HAMAR
Assistentdommer 1     Jan Petter Randen, KONGSVINGER
Assistentdommer 2     Sven Erik Midthjell, LODDEFJORD
4. dommer     Espen Larsen, GRIMSTAD
Dommerveileder     Tore Aaland, BØ I TELEMARK

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 11 aug 09, 21:46

Har trua på det her:

 

                          Kenny

Martinsen  ophaug  piiroja  thommassen

                       wehrman

askar       borges        gashi/elvestad            kvisvik

                           everton

 

   Vi bør spille med en ekstra på midten i bortekamper.Wehrmann som ryddebikkje foran stopperne er absolutt den posisjonen han kler best. Borges kan da ha en friere rolle som angripende midtbanespiller, og han bør være playmakeren som spillet bygges opp rundt. Tror Thommassen skal klare bolanos greit defansivt, og han har jo piiroja som sikring på sin side. Bør absolutt klare minst uavgjort med dette laget, men jeg har faktisk litt trua på seier. Vi pleier å slå start. Tror ikke elvestad bør spille fra start i denne kampen.Kan heller starte i RBK kampen, da unge spillere har en tendens til å variere stort fra hjemme til borte bane.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 11 aug 09, 22:05

Er Wallace klar for kmap snart?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 aug 09, 23:46

Se så heldige vi har vært med dommeroppsettet. :-)

Tom Harald Hagen, mannen som fikk Brann-FFK i år og LSK-FFK i fjor til å se ut som 3.verdenskrig. Kan jo bli en festelig aften, dette. Hurra!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 aug 09, 00:23

Opprinnelig postet av Lemmy

Se så heldige vi har vært med dommeroppsettet. :-)

Tom Harald Hagen, mannen som fikk Brann-FFK i år og LSK-FFK i fjor til å se ut som 3.verdenskrig. Kan jo bli en festelig aften, dette. Hurra!

gikk bra med kebab dommeren så vi for håpe dette går bra Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 aug 09, 08:38

Kan man kjøpe billetter til bortesupportertribunen ved Sør Arena like før kampstart?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 12 aug 09, 09:05

Årst uaktuell og Fevang usikker mot FFK

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 12 aug 09, 11:08

Opprinnelig postet av Ymer

Kan man kjøpe billetter til bortesupportertribunen ved Sør Arena like før kampstart?

Regner da med det.. Er ikke sånn at det blir utsolgt, og med Start sin økonomi, kan jeg ikke akkurat tenke meg at de nekter oss å komme innTongue out

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 aug 09, 11:18

Vises denne kampen på Fredrikstad stadion? Om ikke, er det andre steder den vises?

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 12 aug 09, 12:59

Opprinnelig postet av Dokka

Vises denne kampen på Fredrikstad stadion? Om ikke, er det andre steder den vises?

Den vises i hvert fall på TV 2 Sport 3


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 12 aug 09, 13:44

Problemet er at jeg er på hytta på engelsviken, der har vi ikke tv2 sport. Så lurer på om den vises noe sted i Fredrikstad

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 aug 09, 13:58

Odins kro blir vel den korteste veien for deg. Ellers helt sikkert paa supporter cafeen og diverse andre puber i tillegg til stadion..


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 12 aug 09, 15:36

Opprinnelig postet av Dokka

Problemet er at jeg er på hytta på engelsviken, der har vi ikke tv2 sport. Så lurer på om den vises noe sted i Fredrikstad

De har sendt bortekamper på Engelsviken Vel tidligere. Og det er bra stemning der.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 12 aug 09, 15:38

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Odins kro blir vel den korteste veien for deg. Ellers helt sikkert paa supporter cafeen og diverse andre puber i tillegg til stadion..

Garantert Bar(t).


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 aug 09, 10:44

Opprinnelig postet av Lemmy

Se så heldige vi har vært med dommeroppsettet. :-)

Tom Harald Hagen, mannen som fikk Brann-FFK i år og LSK-FFK i fjor til å se ut som 3.verdenskrig. Kan jo bli en festelig aften, dette. Hurra!

Og plusser man på en spik spenna gal Bernt Nikolay Hulsker er slagsmålet rett rundt hjørnet...


denspesielle1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 09
Innlegg: 11

Lagt til: 14 aug 09, 12:04

Det påstås fra klovnen, oops, jeg mener sirkusdirektøren, kremt, øh, "sportsdirektøren" Svein Mathisen at de kunne ha hentet Celso Borges hvis de hadde villet. Men at de ikke hadde penger til det. Den siste setningen kan jo godt stemme, dvs. det BØR stemme mtp på økonomistyring i og på Sirkus Sveinardo og 70-80 mill i underskudd...

ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 14 aug 09, 13:08

1. januar 2009. Celso Borges har et halvt år igjen på kontrakta si med Saprissa.

..tkk forhandler.

18. januar 2009. Celso Borges signerer for FFK.

TKK uttalte vel at Borges var en longshot, som han tvilte på at ville komme hit, men var heldig. Antakeligvis pga. Europaleaguespill, 2. plass i fjor og med salget av Tarik vil han kanskje se på klubben som et godt springbrett videre til Europa.

Vet ikke helt hvilke kort start satt med? Nyopprykka klubb, flott innleid stadionanlegg og garantert plass på laget?

Skulle gjerne sett han utdype den kommentaren der litt mer. Men forsåvidt... Borges og Bolaños har samme agent. Ikke umulig han tipsa de når de henta Bolaños.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 14 aug 09, 14:16

Opprinnelig postet av denspesielle1

ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)

Hjemmesiden til Benfica har blitt hacket så der dukker det opp sensasjonelle nyheter hele tiden.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 14 aug 09, 16:16

Hadde FFK vært mer effektive mot Start tidligere i år på hjemmebane, så kunne de gjerne vunnet 8-1 de også.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 15 aug 09, 09:59

Barsom som Back. Thommasen skadet. Ramberg inne i varmen igjenn etter skade. Borges ikke kommet hjem enda, høres ikke lovende ut dette her!

http://f-b.no/article/20090815/FFK/43550922/1220/NYHET

Jeg hadde skikkelig tro på seier, men nå er jeg ikke så sikker lenger.

---------------------------

Heia FFK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 aug 09, 10:48

Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 aug 09, 11:03

Opprinnelig postet av Rey

Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)

Ikke så mange forsvarsspillere der nei

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 aug 09, 13:03

Wallace var klar, spilte noen min, også borte igjen! hva skjedde?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 aug 09, 14:33

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 aug 09, 20:14
Endret: 15 aug 09, 23:47
Endret av: Lemmy

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 08:54

Håper på detta laget:

                        Kenny

Amin    Ophaug    Rajo     Barsom

Hansi    Kasey     Gashi    Kvisvik

                        Borges

                        Everton


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 aug 09, 09:38

Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller Smile

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 10:48

Opprinnelig postet av Rey

Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller Smile

Hvorfor har dere på ffksupporter.net foreslått ett annet lag da?

Dere vil ha Elvestad framfor Gashi..


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 16 aug 09, 10:52

Jeg håper på dette laget

                      Kenny

Amin    Ophaug    Rajo     Barsom

             Kasey  Elvestad

Hansi         Borges           Kvisvik

                  Everton

Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 16 aug 09, 11:58

Opprinnelig postet av Dokka

Jeg håper på dette laget

                      Kenny

Amin    Ophaug    Rajo     Barsom

             Kasey  Elvestad

Hansi         Borges           Kvisvik

                  Everton

Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.

 

Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 16 aug 09, 12:14

Opprinnelig postet av Flemastro

Opprinnelig postet av Dokka

Jeg håper på dette laget

                      Kenny

Amin    Ophaug    Rajo     Barsom

             Kasey  Elvestad

Hansi         Borges           Kvisvik

                  Everton

Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.

 

Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?

Den hadde jeg og gått for.

---------------------------

Heia FFK


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 16 aug 09, 14:42

Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 16 aug 09, 16:47

Opprinnelig postet av Gardarson

Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.

Er neppe noe som ulmer med ledelse eller misnøye :P Er vel straks diskusjon rundt dette og vel, blir det hver gang en spiller en langtidsskadfet og klubben ikke får fire sider i FB å bre seg ut på om hvilken skade denne spilleren har.

 

Til lagoppstillingen: Håper på dette:

Stamatopoulus

Askar - Piiroja - Ophaug - Barsom (grøss, men hva skal man velge?)

Gashi - Elvestad - Wehrman - Kvisvik

Everton - Borges

 

Ikke veldig spennende, men håper i hvertfall at Elvestad får sjansen fremfor en gammel Ramberg totalt ute av kampform. Gashi kan vel også spille høyre?

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 aug 09, 16:52

Men er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Jeg håper ikke det er en ny Geirbrandt-sak på gang her.


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 16 aug 09, 16:54

Ramberg spiller ikke i dag. Han ble observert i Gamlebyen tidligere i dag!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


nsuro80

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 apr 09
Innlegg: 10

Lagt til: 16 aug 09, 16:57

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 17:03

Opprinnelig postet av nsuro80

Gardar på topp mot Start!

Spennende lag! Håper Gardar spiller seg inn på laget igjen!!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 16 aug 09, 17:05

Ække så dum denna altså... Gruer og gleder meg til kamp (som alltid)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 aug 09, 17:09

Hvorfor ikke ta med seg Joakim Eyde nedover når vi mangler forsvarsspillere? Nei, tydeligvis bedre å gamble på at ingen blir skadet.

Det er bedre å ha med 2-3 juniorer på benken enn å ikke ha spillere der i det hele tatt.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 aug 09, 17:09

Rart med gruing/gleding før kamp Cool. Det er nok mange av oss som har det slik, men jeg har trua i dag, selv om det er mye skader.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 09, 17:26
Endret: 16 aug 09, 17:29
Endret av: Holters

Kenny

Askar, Ophaug, Piiroja, Barsom

Kasey, Gashi

Everton, Borges, Kvisvik

Gardar

Benken: Elvestad og Lala

Surprised

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 aug 09, 17:29

Opprinnelig postet av nsuro80

Gardar på topp mot Start!

Spennende med Gardar på topp. Tror det er et godt valg på bortebane mot Start. Dersom han er i passe form vil han kunne være en som tar imot litt høye baller som klareres unna bakfra, og kan binde opp Start litt.

I tillegg tror jeg Barsom som back kan være fint, med Wehrman/Gashi som bakre del av midtbanen. Vi har en spennende offensiv del av midtbanen, med Everton, Borges og Kvisvik - en teknisk arbeidsmaskin, en som er målfarlig og hodesterk og en Kvisvik som kan åpne hva som helst av forsvar med kreative pasninger.

Jeg får ikke sett hele kampen, men gleder meg som en drittunge fordi jeg tror dette kan bli en god kveld...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 17:35

Trulsen og Staw er også på benken.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 aug 09, 17:38

Opprinnelig postet av Holters

Benken: Elvestad og Lala

Surprised

Opprinnelig postet av Lemmy

Trulsen og Staw er også på benken.

Rett og slett en skam!!

Ta med Eyde og Rafn også da for pokkern!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 17:39

Er vel ganske dyrt, etter hva jeg forsto. Må skrive proffkontrakt med dem og greier.

Dessuten hadde jr.laget viktig kamp i går og 2.laget har kamp i morgen, så da skjønner jeg at de ikke er med i dag.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 aug 09, 17:45

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ta med Eyde og Rafn også da for pokkern!!

Må jo skrive profesjonell kontrakt da, og minstelønna (ifølge NISO) er jo da en årslønn på ca. 180.000 (?).

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f