Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 sep 06, 15:47
Endret: 20 sep 06, 15:49
Magefølelsen sier at Myhre er en bedre keeper, men samtidig så er Shaaban i det øverste sikte i Tippeligaen. Jeg tror kanskje at vi ikke vil se forskjellen på de to keeperne på nivået som Tippeligaen ligger på, men at forskjellen ville vært større om de spilte i en annen liga. Med det mener jeg at vi kanskje ikke hadde sett den kjempestore forskjellen på for eksempel Ruud van Nistelrooy og Ringberg i estisk liga, de ville gjort det bra begge to, mens vi hadde sett store forskjeller på dem om de begge spilte i den spanske toppdivisjonen.
 
Men andre ord, Myhre kan redde noen fantastiske skudd og være den matchvinnende typen på flere områder enn Shaaban, men nivået i Tippeligaen er ikke så høyt at han vil få disse skuddene og redningsmulighetene så ofte i Tippeligaen. Jeg sier ikke at Shaaban hadde falt igjennom i Premier League, bare at Myhre holder en høyere toppklasse enn Shaaban, men at ingen av de får vist ut sitt høyeste potensiale i Tippeligaen, dermed tror jeg det blir hipp som happ hvem av de som hadde stått i mål for FFK.
 
Shaaban har for øvrig sagt til svenske aviser at han gjerne vil til utlandet igjen, men at det overhodet ikke er noe krise om det ikke skjer, for han trives utrolig godt i både byen og klubben. Han kan dermed meget vel bli ut kontraktstiden og kanskje også forlenge den ut karrieren for alt vi vet, og da har vi forhåpentligvis Staw som førstekeeper. Ja til Myhre om vi skulle få en veldig bra sum for Shaaban, samtidig som vi får Myhre for en mye lavere sum, men nei hvis vi skal bruke opp pengene vi får for Shaaban på Myhre.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340