Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 sep 06, 14:41



Hva er det Myhre er bedre på enn Rami?[/quote]

Alt faktisk. Rami er ikke i nærheten av Myhres nivå.[/quote]

Han er altså bedre i felt, på utspark, på strek, er flinkere til å kommunisere med forsvaret, flinkere til å styre forsvaret, osv.

Har litt vondt for å si meg enig i det.  Jeg mener Myhre og Rami er to keepere som holder stort sett samme nivå. basert på de kampene jeg har sett med Myhre/Rami har jeg vanskelig for å gi konkrete eksempler på hvor den ene er svakere enn den andre.

Men jeg er åpen for diskusjon om det, men "argumenter" som "Alt faktisk" blir litt tynt, synes jeg.

[/quote]

Åssen mener du jeg skal forklare det bedre da ?? Alle de punktene du beskriver er Myhre bedre på. Hva mener du jeg skal si f.eks. på kommunikasjon ?? Jeg kan si såpass at Myhre er bedre til å dirigere spillerne, men det blir bare ett annet ord for å ha bedre kommunikasjon. Så tynt og tynt, jeg synes faktisk det forteller sitt det jeg skrev først. Bør ikke vri og vrenge på alt heller.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340