Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 20 sep 06, 12:17
Opprinnelig postet av Fjedjik

Det er bedre å satse på en som vil oppnå noe (Shabaan) enn en som er over the hill, og reiser hjem fordi eventyret er over.

Trådstarter skriver usympatisk om en FFK spiller som trolig er FFKs beste investering på lang tid. Shabaan har en høy kvalitet og jeg blir pissed når jeg leser slik dritt.

Hehe...ihvertfall en som ble en smule engasjert.

Over the hill? Myhre har nok mange år igjen på ett høyt norskt nivå. Fordelen med Myhre nå er at han vil hjem og "sette bo" og at han da kunne spilte ihvertfall en 4 - 5 sesonger i FFK. Hvor lenge kan vi beholde Rami? Du sier selv han vil oppnå noe - da regner jeg med at FFK ikke er med i langtidsplanene...

Usympatisk? Jeg mener Myhre er en bedre keeper enn Rami...er det usympatisk ?? Når jeg skriver "om noen vil ha ham" mener jeg om noen er villige til å betale det FFK forlanger - trodde ikke det skulle være så vanskelig å forstå. Jeg også forstår at Sveriges andrekeeper kan være ett interessant kjøp - for en billig penge.

Om du mener mine meninger er dritt og blir pissed av det - har jeg ihvertfall oppnådd noe...

---------------------------

Øvre halvdel 2006 ! ( litt for sent nå...)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340