Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 18 sep 06, 00:20

Trur du Zoran, at det blir FÆRRE som ikke synger på den nye kortsia?!?! Hehe, begrunn det da er du snill!

Om PH feltet skulle hatt plasser kun til syngende supportere vill det holdt med MAKS 300 plasser. Greit at man håper på utvikling, men da må man jo først FÅ VEKK dem som ikke er i nærheten av å synge! Det hjelper ikke på den nye kortsia, dem samme som står der idag, pluss sikkert en del fra blant annet gressviktribunen kommer til å henge seg med, garantert! Sånn som det er blant annet på kampen idag, så står det en "hard kjerne" samlet, så står det masse andre surrehuer rundt, før det igjen står noen små klikker med syngende og engasjerte supportere. Men disse drukner igjen i mengden. Er ikke særlig fett å stå å synge og det erneste du hører er egentlig deg selv... Til slutt lurer man på om man er rar...

Skulle det blitt skikkelig trøkk måtte man spredd de virkelig syngende mere rundt på feltet! Eneste lille sjansen til å smitte over på dem rævdilterene som bare står der. PH består jo faen meg stort sett av bestemødre eller barnebarna dems, satt det litt på spissen.

Se på Bajen f.eks.(De fleste andre relativt store supprotergrupper å) Der har de samlet en skikkelig stor kjerne av virkelig ivrige og syngende supportere, du ser ikke mange tanter på 50 eller unger på under 15 der! Jeg sier ikke at ingen av disse kan bidra, men flertallet gjør det ikke! Hvorfor de står der aner ikke jeg, men det eneste mange på feltet gjør, er egentlig å minske stemningen!

 

Da er spørsmålet, hva er best? Ha et stort felt, der folk kan strikke og drikke kaffe og kose seg, eller et mindre felt, med engasjerte supportere som vil lage litt liv på kampene? Jeg ville gått for et felt med 300 midt på ene langsia, som kunne smitta over til sittetribunene, der det er mange som faktisk vil synge og skape stemning!

 

Sikkert mye piss her mange er uenige i, værsågod, men noe må gjøres! Hvordan det skal foregå er ikke opp til meg, men noe bør gjøres!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340