Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 sep 06, 21:11

Opprinnelig postet av Holters
Spørsmålet er vel om avstemmingen til Plankehaugen hadde noe å si for utfallet av plasseringen eller ei. Jeg tviler på det. Haugen hadde nok blitt plassert på kortsiden uansett.

 

Holters jeg er helt enig med deg. Men hva så ? Noen er basja på leggen etter det første møte og det har jeg faktisk sagt med en gang allerede på møte at jeg kan ikke tro at vi kommer til å få noen plasser på langsiden. Ved siden så har dem som har sagt det ute av klubben og har ikke så mye med stadion å gjøre i det heletatt. Jeg synes folk skal glemme det at "NOEN HAR LÅVET OSS NOE" ta heller tenk postivit da. Tenbk hvor mange tilskuere vi kommer til å bli kvitt da? Se bare i dag... 1/3 av PH feltet sang men resten enten så nynet og klappet litt eller kun så på kampen. Og det vet du selv ABBY. Ergo om det blir noen "omstemming" og annet og om vi får langsiden "vær så god og ta den , sett deg ned og se på kampen for billing penge. For det er vel det dere er mest opptatt av (ved siden at vi har blitt låvet noe) . Jeg tar med meg gjengen som synger på kortsiden så vi ikke står i veien for dere "såkalte supportere". Makan til støtte til klubben da.. i stedet for å bare innse at klubben trenger plasser for å tjene penger for bl.a spillerkjøp så griner vi her og føler oss lurt fordi vi kommer ikke til å se noe av kampen... For en ekte supporter så holder det å se måla, litt av kampen og heller vare opptat av å støtte laget .....  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340