Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 sep 06, 17:18
Opprinnelig postet av Costanza
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres
Berg
Brenne - Bjørkøy
Tarik - Toth - Kvisvik

Szekeres tar venstrebackplassen fordi han har lengst erfaring i den posisjonen av de spillerne vi har. Bjørkøy hadde nok ikke dummet seg ut der, men i den formen han har om dagen så MÅ han brukes offensivt som indreløper. Christian Berg får fornyet tillit som defensiv midtbanespiller like foran forsvarsfireren, mens Brenne og Bjørkøy bør få indreløperrollene. Hans Erik Ramberg er også i brukbar form, men synes han er altfor nølende og lite målfarlig til å spille i en så offensiv rolle. Han får heller være backup for Berg denne kampen. Simen Brenne kommer inn og han skaper alltid mange sjanser for seg selv og lagkameratene. Stadheim er ny og bør nok sitte på benken den første seriekampen, men innhopp bør det bli! På topp gir det seg nesten selv. Toth er i form. Kvsivik er i form. Tarik er i form. Vuorinen kan bli en joker?

Send disse 11 på banen søndag, Eggen!


Alt dette er etter min smak. At Brenne er inne i steden for Ramberg er greit nok. Spørsmålstegnet er Szekeres, men jeg er for at vi skal kjøre med slike som er v.backer og ikke poteter. Blir samme som at jeg har villet ha Czwartek på høyre hele tiden. Multe er ingen h.back. Han får heller komme inn når Tarik er sliten.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340