Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 05 sep 06, 17:28
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av ffkmats
Begge sangene skaper trykk, men etter en kamp på Åråsen så har du den første sangen dunkende irriterende i hodet en uke, siden fugla synger sangen HELE matchen om, og om igjen! Men den er veldig bra, bare at den blir overdrevet av fugla. Men jeg stiller meg mer positiv til den andre sangen fra "you to good to be true". Men hva med å si "vi elsker fredrikstad" istedet for "lalalalala". Altså: Vi elsker rødhvit, vi elsker fredrikstad, vi elsker rødhvit, vi elsker fredrikstad.Vi elsker rødhvit vi elsker fredriksta... Da er det lettere å legge mer trykk på den siste delen? Bare et forslag;)

 

Godt forslag . eneste er hvordan få "vi elsker fredrikstad" tredje gang ???? for da går sangen litt annerledes de to første gangene,

 

Ellers synes jeg at vi ikke skal lage sanger og putte inn tekst vare for å putte ... Som f eks ordet "rødhvit". Kan hende det er bare meg men .......



Syns du det er rart at vi liker fargene våre? Kan ikke si vi "putter" inn et hvilket som helst ord her. Rødhvit er vel en vesentlig del av oss, er det ikke? Noen som til og med bruker fargen til klubben i navnet på supporterklubben.............
Og.......en del av oss som har vært med på  å lage sanger og  Cd` for Plankehaugen  har snakka om å ta i bruk "rødhvit"  som en avlastning til det overeksponerte.....Fredrikstad;)

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340