Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 04 sep 06, 14:17
Endret: 04 sep 06, 14:38

Opprinnelig postet av Christoffer
Hva med å bruke denne melodien til en ny sang  http://www.youtube.com/watch?v=z5iukzryJ4Y ? Tenker at den ville gjort at det ble bra trøkk på stadion? Det er vel den beste melodien jeg har hørt til å lage sang til?

 

Rbk,Lsk og Ålesund, pluss sikkert flere bruker denne sangen.Syns det er teit at så mange supporterklubber synger de samme sangene, men men det er vel kanskje ikke til å unngå. Alle klubber stjeler fra hverandre.

Hammarby har jo heller ikke lagd denne sangen selv heller. Har kopiert den fra Brøndby som igjen har kopiert den fra andre lag i Europa.

Er vel bare å kjøre på å drite i hva fjortisene sier!  Bare gruer meg til den dagen da 14 lag i Eliteserien synger Seven nations Army sangen Selv om den er kul!

Det feteste er seff å ha låter som vi selv har lagd og som er bysanger og som vi kun har for oss selv, Som sommern er herlig i Fredrikstad,For Fredrikstad osv.

 

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340