Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 31 aug 06, 12:46
Endret: 31 aug 06, 12:48

Brenne må bli i FFK. Fredrikstad gutt med ferdigheter langt utover snittet i tippeligaen. Det vil være galskap å selge ham, akkurat som det er galskap å ha ham på benken.

Simen har vært vår beste spiller helt siden han kom. Stadheim er god han, men ikke like god som Simen. Hvorfor skal vi bytte ut en lokal gutt mot en fremmed som er litt dårligere? Hvor er logikken i det? Ingen må inbille seg at Stadheim vil ha eller komme til å få det samme forholdet til FFK, som det Simen har.

FFK har etterhvert kvittet seg med de flest spillere med tilhørighet i klubben, og erstatet de med spillere som er like gode eller dårligere. GALSKAP!!! Ringberg mot Hoås og Tamas Shekerez (eller hva han heter) mot Peters. Jeg er fristet til å ta med Risholt mot Bjørkøy også, men John Anders har jo slått til over all forventning og er per i dag en bedre spiller enn Roger var (i hvert fall mer stabil på et høyt nivå).

Med en midtbane bestående av Kvisvik, Ramberg, Bjørkøy, Brenne og Tarik så har vi en av Norges aller best besatte midtbaner, og det med 4 lokale gutter. La oss ta vare på det!!

---------------------------

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340