Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 aug 06, 02:53
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bob Page

Det har ikke akuratt hjulpet VIF no` særlig at Drillo kom dit....(som forøvrig har annonsert at han legger opp i slutten av 2008, i FM2006 riktig nok...)

 

Noen som vet hvor mange det var på Ullevål om lørdagen, både FFK supportere og VIF supportere ?

ja det var rundt 7000, men ikke dra frem drillo diskuskjon..  Det har kommet frem i media at Rekdal gikk p.g.a. at flere av spillrene valgte å dra en tur på byen og dette er ikke 1 gang dem har gjort det. Drillo analyser kampene og forteller sikkert treneren om hva han mener bør gjøres. Så Tar treneren sitt valg

Den må du nok rette til Mygg og ikke meg..  Uansett er det ingen som har hevda at Reka gikk pga Drillo, men klart du reagerer når noen snakker stygt om den største helten din..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340