Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 aug 06, 00:37
Endret: 21 aug 06, 00:38
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

 Multaharju spillte da ikke høyreback, det gjorde Czwartek.

Multaharju spillte høyreving i 4-3-3, og etter min mening har han mye å gå på og trenger nok mere kamptrening på 2. laget.


Det var selvfølgelig en skrivefeil av meg. Det skulle stå: "Han var et friskt pust på høyre kant. Tror han er bedre fremover på banen enn som høyreback".

Hvis han har enda mer å gå på, som du skriver, så tror jeg han kan bli en stor forsterkning for oss.

 

Jeg burde selvfølgelg ha skjønt at det var en skrivefeil, Costanza.

 

Er forsåvidt enig med deg at Miika viste mye bra, men han hadde noen dårlige mottak og mistet også ballen litt for lett noen ganger.

Jeg har sett ham mye på treningi i det siste, hvor ha har sett bedre ut, det er derfor jeg tror at han har mer å gå på, men jeg tror ikke han er god nok til å ta plassen til Czwartek og heller ikke god nok til å ta plassen fra Tarek.

Men selvfølgelig så spørs det hvilken spissforsterkning vi får og om evt. Tarek blir flyttet inn som spissmakker til ham og om vi går over til 4-4-2 eller 3-5-2.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340