Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 aug 06, 01:23
Opprinnelig postet av Marensius
Skjønner ikke hva dere ikke ser, Dere kan da ikke skylde på eggen, for de manglende resultatene i år. Dette må spillerne ta på sin kappe, pluss at FFK har slitt veldig i motbakke/ har hatt utur. Det har vært utrolig mange kamper hvor FFK har dominert banespillet til de grader men likevel manglet det bittelille for å score. I stedet blir det gjort en eller annen personlif feil, markerings svikt etc.. bakover på banen og vi taper spiller uavgjort. Å skylde på Eggen for dette blir for dumt. Vi må la eggen få ro nå og bygge opp laget. vi kommer til å ende opp på øvre halvdel av tabellen og neste år er vi topp fire.


 
Nå er jo litt av Eggens jobb å luke vekk slike småting, og spillerne har sikkert sin del av skylden, men det er likevel Eggens jobb å få de motivert, få de til å prestere, og få de til å yte maks.

 
Det blir også for dumt å skylde på at FFK har slitt i motbakke og har uflaks. Det finnes mest sannsynlig like mange tilfelle hvor vi har hatt flaks, slik utjevner seg utover en sesong, men har sesongen vært dårlig er det som regel uflaksen som blir husket best. "Vi tapte, men vi var best, vi hadde banespillet", slike utspill kommer nesten etter hvert tap, det beste laget er det som scorer flest mål! Vi tapte fortjent mot Hamkam, Lillestrøm, Molde, Brann og Rosenborg. Mot Lyn kunne kampen tippet begge veier, og at vi kanskje var spillemessig best mot Sandefjord hjelper lite når de scorer et mål mer. Dermed er det et av syv tap som faller inn under "Vi var egentlig best", de andre mener jeg at vi tapte fortjent, det kan i hvert fall ikke kalles uflaks at vi tapte.

 
Nå har Eggen fått millioner å handle for, så da håper jeg også han får den forsterkningen han trenger for å løfte laget. Men på papiret så er laget som allerede er der altfor godt til å ligge der det ligger.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340