Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05
Innlegg: 10

Lagt til: 10 aug 06, 09:23
Opprinnelig postet av Espen
Må innrømme at jeg alltid har sett på Morgan som litt av en villmann. Syntes  det var en merkelig håndtering av Mikel-saken, og da han var NISO-sjef gikk han ikke akkurat stille i dørene. Men kanskje er det dette vi trenger - Mokkelbost fikk det ikke akkurat til å krible i klubben. Og når det først er bestemt at Morgan kommer, er det jo bare å si jo før jo heller. Velkommen!





Jeg er litt forundret over at en av Norges største fotballkjeltringer blir tatt i mot som en Messias.  Det er jo et understatement at han ikke gikk stille i dørene når han var Niso-sjef.  Så langt jeg fikk med meg så måtte han møte i retten for den tida, og ikke ble han trodd av dommerne heller.  Det at han nå får sparken av Lyn på dagen, og konfiskert pc, mobil osv er et tegn.  Et tegn på at han ikke evner å være lojal mot sin arbeidsgiver.  Greit for FFK nå?, men ikke greit den dagen det rammer FFK!

---------------------------

arneg


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340