Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 09 aug 06, 00:33
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg konstanterte til min store overaskelse at fler av publikum på hovedtribunen applauderte for en av HamKam spillerene da de lest opp lagoppstillingen før kampen. Er dette normalt? Hyggelig å ønske folk velkommen, men hvorfor klapper man da ikke for alle. Og kanskje også juble når de scorer mål? Aldri hørt om at dette har skjedd tidligere. Det må da føles litt rart for hjemmelaget.

Ja, det er helt vanlig at publikum før kampen applauderer for en motspiller dersom denne spilleren tidligere har spilt for hjemmelaget og gjort seg spesielt bemerket over tid. Markus Ringberg har betydd mye for Fredrikstad og man glemmer ikke sånt. Det er helt på sin plass å gi ham applaus før kampen starter, men når dommeren blåser i fløyta så er han en helt vanlig motspiller.

Hvis du ble overrasket over det, så var det kanskje fordi du ikke var på FFK - Ham-Kam i fjor eller Brann - FFK sist helg eller året før der?


Jeg har aldri vært på kamp i Bergen, og kom til 2. omgang i hjemmekampen mot HamKam sist høst.

Stusser likevel over at dette skjer med tanke på det skuespillet Ringberg holdt for hele Fredrikstad da han gikk til Kamma.


Har du belegg for det du sier her?

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340