Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Best 4 Ever

Bedriftsspiller

Ble medlem: 22 jul 06
Innlegg: 22

Lagt til: 08 aug 06, 00:02
Mange meninger her, jeg mener de fleste er for naive når det gjelder midtbanen vår. Spør du meg kan vi like gjerne gi bort Brenne til Torp eller Selbakk. Maken til tafatt spiller skal du lete lenge etter. Dessverre var også Hansi langt under pari i dag, og her mener jeg problemet til laget vårt har vært gjennom hele sesongen. Vi skylder på udyktige spisser og forsvarspillere som ikke holder mål. Men hvem skal rydde foran forsvaret, og hvem skal sette i gang spissene. Jo - en midtbane som fungerer. 

Vår midtbane er ikke på høyde i noen kamper og blir stort sett løpt over... Jeg har sett mange videosnutter og de som gidder se etter vil se det samme. Dårlige markeringer og dårlig defensiv jobbing som setter forsvarfireren i knipe og overlatt til seg selv. Håpløse framspill eller mangel på framspill og når de først kommer er det ingen som kommer etter...

I dag var både Brenne, Hansi og Jonna flere ganger i skuddposisjon, men velger som regel å drible seg selv og en og annen motspiller bare for å miste ballen i neste trekk. De to førstnevnte bør benkes, selv om vi kanskje ikke pr dags dato har særlig gode altenativer.

Dette burde de ansvarlige sett for lenge siden, derfor mener jeg faktisk det er på tide med et trenerbytte, og Nordli er mannen. Hvis ikke er jeg redd åpningskampen på neste sesong - på ny flott stadion blir mot Groruddalen, som ligger an til opprykk til 1. div...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340