Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 04 aug 06, 19:37
Opprinnelig postet av sklitakling
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Like vel så tolker jeg grunnen til at FFK har fått så mange baklengsmål ikke beror på for dårlig kvalitet i forsvarsfireren. Jeg mener at de fleste målene har kommet ved at motstanderenes midtbanespiller skaper overtall sentralt og på kantene, uten at FFKs sentrale modtbane har tatt ut disse. Om dette har med formasjon og taktikk og gjøre, eller om spesielt Brenne og Ramberg sluntrer unna vet jeg ikke. Om ikke dette taes tak i er det ikke sikkert at forsterkningene vil skape de endringene jeg håper på.


Her er jeg veldig enig. Har sett dette i de fleste av årets kamper. Ganske bekymringsverdig at Eggen ikke har tatt tak i dette. Når det er sagt tror jeg at de nyinnkjøpte vil styrke forsvaret. Sikringsjobbinga og duellspillet til PAC, Bertil, og til dels Tamas har vært ganske begredelig.


Vi (Eggen) gjør vel så godt han kan med det spillermatrialet han har til rådighet. Det er, som jeg har sagt tidligere, midtbanen i kombinasjon med forsvaret som har gitt oss mang en hodepine i år.  Jeg mener vi mangler spillertypene til å spille som vi gjør - og vi mangler iallefall midtbanespillere som evner å bidra til å avslutte angrepa!  Ramberg har vel omtrent ikke avslutninger i år (A. Scheie, var det du som tok frem en statistikk over dette?)....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340