Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5527

Lagt til: 03 aug 06, 10:33
Viktig kamp mot HamKam for tabellsituasjonen sin del. Viktig for at publikum skal fortsette å gå på stadion utover høsten. Ny midtstopper på plass borger for at forsvarskrisen etter de gule kortene mot Brann er løst? Tronseth klarte seg vel bare ok de kampene han har spilt og Gerrbrand har ikke hatt mange treningene med FFK. Takk og pris så har ikke Kamma norges beste spisser.
Like vel så tolker jeg grunnen til at FFK har fått så mange baklengsmål ikke beror på for dårlig kvalitet i forsvarsfireren. Jeg mener at de fleste målene har kommet ved at motstanderenes midtbanespiller skaper overtall sentralt og på kantene, uten at FFKs sentrale modtbane har tatt ut disse. Om dette har med formasjon og taktikk og gjøre, eller om spesielt Brenne og Ramberg sluntrer unna vet jeg ikke. Om ikke dette taes tak i er det ikke sikkert at forsterkningene vil skape de endringene jeg håper på.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340