Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 jul 06, 08:15
Opprinnelig postet av Klansskalle
I fjor på disse tider tuppa FFK og halve Fredrikstad pluss noen religiøse fanatikere Drillo herfra til evigheten, i år kan en vell si at FFK sliter like mye nede i sumpa, de jeg kjenner som holder med laget har begynt å murre om nedrykk og greier?

Hva er det egentlig som gjør mr Eggen så spesiell nede i Fredrikstad, annet en at han gikk opp gjennom divisjonene med laget?
Han har jo egentlig færre og dårligere meritter å vise til en det Drillo hadde?
Fortjener`n ikke samma behandlinga minst?

Ellers så gleder vi oss nå til kvartfinale nå, uansett utfall av den og hvor den går tjener vaffal laga gode pengær på den.

Klansskalle.
Litt undrende.


Gode spørsmål... 

Når vi har tynt med (i nyere tid) triumfer å vise til, må vi forgude de som har gjort noe positivt de tyve åra vi ellers vandret i mørkets dal med nisselua godt trukket ned under haka. Nå er bare nisselua et godt stykke nedpå nesa...

Men, fra spøk til alvor: Det er mange ting å kritisere med dagens FFK-ledelse og trener-apparat. Men hvor mange alternativer har vi? FFK har begynt jobben med å jobbe ut fra langsiktige mål. Dere i Klanen burde være godt kjent med kortsiktige og kostbare løsninger - som ender med konkurs, skittentøyvask i tabloidene og velstående onkler som kommer med (enda) mer penger...

Klisjeén "legge sten på sten" gjelder i høyeste grad i FFK. 

Det Eggens disipler har vist av offensiv fotball i år har vært veldig, veldig positivt. At vi har spisser som ikke får uttelling skjer i de beste klubbene, men det som bekymrer meg - og mange andre - er at vi slipper inn så innih____tes mange mål... Synd ikke Eggen og resten av klubben forsøkte/klarte å lære litt defensiv tenkning av Drillo.... 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340