Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 jul 06, 14:37
Jeg  føler meg noenlunde sikker på at sånn ca. rundt den 30. august får Eggen panikk etter å ha testet ut 6 latviere,3 pensjonsklare dansker og en giktbrudden usbekistaner som midtstopper, samt en nepaleser som han skryter opp i skyene, enda en gammel danske og en kenguru som Kasey Wehrman anbefalte som spiss.

Panikken resulterer så i at han kjøper inn Ronald Turner som vår nye toppspiss for hele aksjeemisjonen, hvorpå Sparta bruker millionene på et stykk kvalitetsspiller de tilfeldigvis sniffet opp i Sverige. Eggen frister så Tore pedersen til å gjøre comeback og gir ham fast plass på laget, samt at han flytter hele juniorlaget opp til a-stallen og henter inn en 13-åring fra Slevik som Fredrikstad Blad straks hyller som den nye Pele. i mangel av en stor og sterk tanksenter tar Eggen seg så en tur på ffksupporter, ser på bildet av Keiko99 og hyrer ham inn øyeblikkelig.

Resten av sesongen ender med 1 seier  mot Sandefjord etter tre mål av Keiko før han får  hjerteinfarkt etter 16 minutter og parkerer i skyggen bak trenerboksen. Vi rykker ned, nye stadion blir solgt og Eggen utbasunerer før neste sesong at dette laget jammen er godt nok til å sniffe på minst 6. plassen i første divisjon før han holder en lang og sur harang om brønnpissere.

livet smiler

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340