Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 06, 10:01
Gjentar meg sjøl igjen, Tarik er etter min mening en avFFK beste spillere, og ett funn for framtiden.
Spørsmålet blir vel heller kanskje om ikke det legges for store bører på hans skuldre, nettopp derfor at FFK ikke har en spiller som inneha de nødvendige midtspiss / målscorer kvalitetene. Dette er  gammelt nytt.

Når det gjelder KTE , så mener jeg fortsatt at KTE er en bra trener, men han har ennå tilgode å overbevise at han holder topp nivå. 
Veien fra 2. div, til TL var langt med penger fra velvillige sponsorer som nå desverre er ute.
Hans vurderinger i forhold til resultar for FFK i TL har ikke slått til, så langt.
Han har vel heller ikke vist noen spesielle egenskaper som spillerutvikler. ( kanskje ikke hans jobb?)
Innkjøp , tja, enkelte bra kjøp, men det store flertallet ser ut til å være innkjøp etter "Nille" metoden, det kan være kvalitet.
Han evne til å ta kritikk, vel ett av hans uttrykk her som han skriver i sin bok, er "brønnpissere" om de som våget å kritisere han 2004.

Etter min mening er jeg usikker i mitt forhold til kTE,  akkurat som jeg er meget usikker i forhold til n.Harry.
Uansett noe må rettes på, er det maktstrukturer eller andre personer som må inn. IKke  mitt bord.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340