Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 jul 06, 09:54

Jeg tror ikke det vil skje mye før man rensker på toppen i FFK, man trenger en sterk mann som kan stille krav.

En hovedtreners lønn bør også linkes opp mot hva nye spillere leverer.

Berg og Trondseth skulle medført at lønnen til Eggen og eventuelle andre ansvarlige  skulle blitt redusert.

Slik det er dag får det ingen konsekvenser om man henter 10 stk fyllmasse i løpet av et par tre  år.

Det eneste som skjer er at man i løpet av kort tid ser at  de ikke leverer og man prøver å presse de ut igjen.
Slik form form for personalpolitikk er under en hver kritikk.

Et eller annet feilkjøp er greit og da kan vedkommende selv finne ut om han ønsker å spille for en annen klubb.

Om vi ser på hvilke som har avsluttet i år, så må man begynne å lure, Slik jeg kan se det er Petersen lang fra dårligst av de som ikke er i elveren, nedenfornevnte mener jeg er dårligere.

RØN, GARRO, HORNSETH, WIIG, HOÅS, BERG, BLIXT, TRONDSETH

Det går noen rykter som kan medføre at man kan se lyset, med tanke på adm.  
Sannsynligvis  kommer det noe for sent.

Om vi går mot nedrykk vil også de nye markedsplanene være stor sett feilslåtte, hvor lett er det å skape entusiasme i sep oktober om vi ikke leverer sportslig.
Her er det  mange utfordringer som Kværneng burde ta tak i asap.   Emisjonen vil lide av dette, den er fortsatt lang fra fulltegnet.    De får det nok som de vil , de som ønsker Eggen videre, det er ingen  med "baller" i ledelsen pr nå.







Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340