Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 jul 06, 01:43
Etter å lest igjennom innleggene her, så kanskje jeg burde vekket denne tråden til live igjen?

22. mai og utover skrev jeg innleggene, fikk en del "stygge blikk" da, og fikk kommentarer på at sesongen ennå var ung. Nå har vi en kamp igjen før serien er halvspilt, borte mot Rosenborg. Det har ikke skjedd en eneste positiv forandring på FFK siden den gang i mine øyne. Unnskyldningene er de samme, og troen på at det skal snu er ennå hos majoriteten. 

Enkelte argumenterer med at Eggen har gjort så mye for klubben, at vi aldri ville ha vært der vi er i dag uten han. Helt riktig, men forsvarer det at vi skal sette han høyere enn klubben? For det ser ut som enkelte kan akseptere et nedrykk bedre enn om Eggen får sparken. Jeg vil i hvert fall heller ha FFK i Tippeligaen uten Eggen, enn å spille i Adeccoligaen med Eggen som trener. Han har ennå ikke klart å heve et lag høyere enn bunnen i Tippeligaen, hadde vel en aldri så liten statestikk i den nevnte tråden. 

Det må være lov å sette spørsmålstegn ved enkelte av tingene Eggen gjør, uten å bli kalt et utakknemlig beist med tanke på at han dro oss opp av gjørma. Jeg ser ingen verdi av to opprykk på to år hvis vi spiller i Adeccoligaen til neste år. Det er fremtiden som gjelder, ikke hva som har skjedd. Ser du deg bakover når du går fremover så smeller det skikkelig i en vegg før eller senere.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340