Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 01:13
Endret: 03 jul 06, 01:22
Altså, hvis en skal se på KTE sin jobb i helhet siden han kom til klubben har han jo uten tvil gjort en fantastisk jobb! All ære til Eggen for det, men når det kommer til å lede ett lag i TL som har som mål å kjempe på øvre halvdel, så tror jeg faktisk ikke Eggen har kvalitet nok til det, han har bevist mange ganger at han er en dyktig trener, i 1 div, og i bunnen av TL, men tror desverre ikke eggen er mannen som kan bringe FFK videre og høyere, jeg mener det bør vurderes et trener skifte etter 2006 sesongen, uansett utfall! Grunn: Han er rett og slett ikke dyktig nok til å se hva som trengs av spillere for å spille på øvre halvdel, han lover og lover, forsterkninger, gode resultater, spillere som skal heve laget betraktelig skal komme, de dårligste må gå, men det har han sagt alle tre åra i TL, han fikk det til høsten 2004, men feilene begås igjen og igjen, samme greiene hvert eneste år! Greit, er ikke bare å hente spillere til en klubb med lite penger, men det å få det beste ut av spillerne han har klarer han jo heller ikke, med en trener som klarer det, så tror jeg FFK ville kjempet mye høyere på tabellen en de gjør idag! 
Men,  trener skifte midt i sesongen er skjeldent gunstig, jeg vil tro at statistikken står bak meg når jeg sier at de fleste lag som sliter i bunnen midt i sesongen, som bytter trener da, rykker ned.... Har ikke dette svart på hvitt, men mener å ha lest det en eller annen gang. Derfor, vente til 2006 sesongen er ferdig, takk eggen for godt utført arbeide, men få inn en ny som kan lede laget videre!


Men, selvom treneren nok kan ta sin del av skylden for resultatene, så må jeg også sette ett spørsmålstegn ved innsatsen til spillerne, eller innsatsen er vel kanskje grei nok, men nå det kommer til ferdigheter, og forståelse for spillet så lurer jeg litt, så vel ikke en eneste gang i kampen mot lyn at FFK vant en duell på midtbanen, og fikk sendt ballen videre til godt plasserte medspillere... Og, når f.eks Tarik eller west eller en eller annen dundrer nedover en av sidene i høy fart og kan slå innlegg i feltet så er det nesten aldri mer en 1 medspiller i feltet, hvor er midtbanen og spissene? jeg mener spillerne bør søke inn i feltet når f.eks tarik kommer rundt på kanten, ikke rusle rolig etter og se hva som skjer....


Men sånn for å holde meg til tema, JA, jeg er for trener skifte, men etter sesong slutt!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340