Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 02 jul 06, 23:34
Opprinnelig postet av keiko99
jeg er ikke intresert i en som skaper sjangser i bøtter og spann når verken han selv eller andre kan sette dem.. skal vi overleve må vi ha en som tar han plass men en gang.. HVem... hmm finnes vel den etter eller annet sted.. bare å lete litt det, men en må betale for det ja, men skal vi leve over så kan det være prisen...


Det kommer mye rart fra deg Keiko men det er tror jeg er det dummeste jeg har hørt noen gang!

 "jeg er ikke intresert i en som skaper sjangser i bøtter og spann når verken han selv eller andre kan sette dem"

Hva faen, sier jeg? Greit at han ikke scorer, og det er så klart ikke bra nok, men å si at du ikke er fornøyd med Tarek fordi ANDRE spillere ikke klarer å score er så langt ut på jordet som du kan komme! Det hadde vært værre om vi scorte på de fleste sjansene men at vi nesten ikke skapte noe som helst. Det er lettere å finne en spiller som kan score enn å finne et lag som kan skape sjanser!

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f