Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 jun 06, 09:19
Opprinnelig postet av SirLion

Kanskje vi skal tipse FFK om Marcus Allbæck? Han er en god spiller....
Altså det jeg fikk til svar en gang jeg tipset ffk om en midtbanespiller var det at de jaktet ikke spillere i den posisjonen...
Men jeg ville gjerne hatt Helstad hit jeg, men FFK er ikke kjappe nok...
Kanskje dem skulle kjøpt storflor? eller som nevnt tidligere allbæck?


Jeg skulle virkelig ønske FFK var i en posisjon der det var et realistisk alternativ å hente en spiller som Allbeck, der grunnen til at vi ikke får Helstad er at vi ikke er "kjappe nok".

Men siden vi faktisk lever i nuet, og ikke i fremtiden da FFK nok en gang er blandt de aller største i Norge, må vi være realistiske og forstå at det er ikke helt sånn det funker.

En spiller jeg mener klubben med hell kunne sett nærmere på (les: ikke umiddelbart kjøpe, men følge tett over flere kamper slik at det kan gjøres en grunding sportslig vurdering) er Ørjan Låstad. Han har putta 8 mål på 11 kamper i 1. divisjon i år - for Løv Ham, som jo er en sterk prestasjon. Det sies at både Brann og Bryne er intressert i hans tjenester.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340