Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 06, 14:39
Opprinnelig postet av Klokan

jeg tror det er det andre du nevner..... Har du en bra og positiv gjeng som skjønner oppleget da trenger du ikke noen forsangere. Har vært og sett f. eks Skotland-Norge i Glasgow og det virker som om folk har lyst å heie og synge kun føre kampen. Når de kommer på stadion da er det kun en ting og det er å sitte og se på. Det har vel noe med mentaliteten å gjøre ..... I kroatia så klarer man både støtte laget og se på kampen....



Jeg synes vi er dårlig på bortekampene. Se bare i Sandefjord. Vi var da en del som var der nede. Gjorde knapt lyd i fra oss der nede. Jeg skjønner godt at du blir irritert på dette, for det blir jeg også, og jeg er ikke akkurat den som er stille av meg.
Prøvde så godt jeg kunne å få med meg folka rundt meg når du satte i gang sanger, men neida. Det virker som de tenker slik " se det nautet der som gidder å holde på slik ". Hva i helvete er det vi er der for da ?? For å bare se på kampen ??
Det er faderimeg ikke meg i hvertfall. Hvis det fortsetter på denne måten på bortekampene så holder jeg meg heller hjemme.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f