Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 12 jun 06, 12:54

Man trenger ikke å se etter landslagspillere, men man trenger for f**** ikke å se på 4 div spillere heller.  Det finnes langt bedre spillere ffk kan få tak i, hvis man for eksempel ser bortover mot sverige,der er det mange gode spillere som er like billige som maten man får kjøpt der i forhold til norge. Lønnen er bra i norge i forhold til sverige..og fredrikstad er nær grensa, må helt klart være noen som vil komme hitover. Dette er vel noe de kan tjene endel på sikt også, bare se lsk og stabæk har tjent på svenskene de har henta, og spesielt stabæk på chippen willhemson.

Vi har nå en i Rami shabaan, som hvis blir solgt vil bringe endel i kassa. Men er garantert flere svenske/danske fisker i havet som er gode nok for å heve ffk og som ikke har blitt fiska opp av andre norske klubber ennå.

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340