Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 mai 06, 19:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Easterndrilling
Liten oppdatering på økonomifronten til FFK. I følge mine kontakter, finnes det ikke midler til slike kjøp per dags dato. Mye avhenger av selget av gamle stadionanelgget. For øyeblikket er nok primæroppgaven for klubben å reise penger til den løpende drift. Dette betyr da som dere skjønner at slike spillerkjøp som nevnt i denne tråden er helt uaktuelle. Skjønner faktisk ikke poenget engang med å diskutere en spiller som Karadas med en markedsverdi opp mot 20 mill.


Og derfor er det ingen grunn til å drømme om slike spillere. Trekk heller frem spillere i riktig prisklasse, ellers så er det bare tåpelig, i likhet med at jeg trekker frem Henry. Hvilket lag er det som ikke ville hatt han ( skjønner poenget nå eller ?? ) ??


har aldri påstått at det er veldig sannsynlig at ffk henter karadas, men det finnes også en mulighet som heter utleie da....
hadde det inntrykket av at dette var et forum hvor man kunne poste det man ønsket, og mange synes faktisk at overgangsrykter er veldig spennende selv om det knapt nok er et rykte....Men her som andre steder finnes det jo selvfølgelig grinebitere som kun ser det negative i ting

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f