Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 31 mai 06, 03:46
Og en liten ting til da. Dette er mer tips til FFK - klubben men uansett. Dinamo er en klubb som er myyyyyyeee større enn FFK ... det er ikke rert heller da Zagreb har litt over en million ynbyggere da... men ... tips er alltid velkommen vel... 
Etter hver kamp som er spilt så er det første du hører fra en og hver spiller eller trener " Først vil jeg takke fansen for støtte" .. ja uansett hvordan vi er så varmer det hjerte og gir enda men gir for å satse neste gang ...... 

Og en liten ting til som ingen har lagt merke til ... Altså vi leder 4:2 , Tarek blir dratt ned og linjemannen vinker men dommer ser det ikke ....... Han peker mot korner og linjemannen som alle andre gir etter og snur flagget mot korner... JA DET ER SANT folkens... jeg har sett på situasjinen hjemme i maaaaaangeeeeee ganger og kommenterte den med en gang det skjedde på stadion da... I det linjemannen peker på korner reagerer PH feltet og får faktisk linjemannen til å snakke med dommer som igjen blåser frispark ..... Hva skjedde på frisparket vet vel alle.... 

En liten takk fra treneren eller spillere hadde vært nok . men ........... Ja ja verdener og kulturer er forskjelligge..... 



---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340