Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 31 mai 06, 01:40
plankehaugen står helt klart ved en skillevei nå. jeg er helt enig med flere andre her at ph har blitt for tantete, og her må styret ta en stor del av skylda. ph har satset på kvantitet i stedet for kvalitet. ph skal i utgangspunktet være en supporterklubb, og det står i vedtektene at visjonen er å støtte ffk verbalt og visuelt. da burde prioriteringene sett litt annerledes ut. styret tenker kun penger og organisasjonsting, og ikke en dritt på det som faktisk er det viktigste: nemlig det å støtte guttæne verbalt. flere i styret eier ikke supporterkultur og driter vel egentlig i hele synginga. at det kommer utbrytergrupper (jeg kaller dem det, selv om de selv ikke vil kalle seg det) er ikke rart i det hele tatt. det finnes faktisk oss som vil synge og hoppe og lage sinnsykt liv gjennom 90 min. men når halvparten av feltet står der pga prisen eller fordi det er kult, og halvparten er enten gamlinger, unger eller kjærringer, så er det dømt til å mislykkes. ph har et stort problem fordi de har vært så hissige på å få så mange medlemmer at vi sitter igjen med 80 % kvantitet og 20 % kvalitet. ingen i styret har noen gang vært klare på det med synging. nå som problemet har oppstått er det heller ingen vilje fra styret til å forsøke å gjøre noe med alle indianerne som står på feltet. i andre supporterklubber har det blitt gjort drastiske tiltak for å få slutt på slike problemer, men ph-styret driter i det. det sier jo også sitt når tifo-gjengen som liksom skal være den harde kjernen, de som egentlig skal være ultras og synge kampen igjennom, bare står og ser dumme ut. det er vel et av stedene på feltet hvor det er dårligst stemning, og da skjønner man litt hvorfor folk reagerer på plankehaugen. for på tifo-feltet står de samme trøtte og kjedelige typene som sitter i styret + noen venner og familie av dem. jeg foreslår at på den nye stadion bør det bli satt av et felt til plankehaugen (dvs mødre, tanter, unger, gamlinger, kjærringer, indianere) og et eget felt til syngende supportere, som er på kamp for å støtte laget og klubben. til slutt vil jeg spørre lars om hvorfor han er falsk her på forumet. han og resten av styret ga bilder av zoran m.fl. til politiet og vakter i sandefjord for at de skulle kunne ta dem. hva er det å gjøre mot sine egne medlemmer? bare det i seg selv burde føre til at hele styret burde bli kasta! så står dere på stadion en halv time etterpå og synger "står vi en for alle og alle for en". det er så falskt at jeg blir helt kvalm. dette er gutter som virkelig vil bidra til å få plankehaugen tilbake på et godt spor igjen, noe som betyr mer og høyere synging og mer tifo, for disse tinga har blitt bare dårligere og dårligere. men i stedet blir de motarbeida av sitt eget styre. dere har helt klart et forklaringsproblem lars thoresen! når man kommer med klager på f.eks tifo så får man bare svar tilbake at man kan møte opp selv og gjøre noe. tifo-gruppa består jo kun av denne kameratgjengen bestående av styret m/venner, og det er ikke bare å komme inn i den klikken der. hva dere driver med på alle tifo-verkstedene kan man jo lure på, men det er vel bare øldrikking og kos vel. jeg husker når dag jørund lagde et helt hovedtribunebanner alene jeg, det var innsats det! det er noe annet enn rævslikkerne som holder på i tifo-gruppa nå. og med rævslikkere mener jeg både overfor ffk, ph styret og nff.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340