Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 mai 06, 00:47
Endret: 30 mai 06, 00:48
Opprinnelig postet av frekkrik
Ellers så synes jeg det er trist vi ikke har to forsangere... Det burde absolutt være en jobb for dere i BRH! Ta den jobben som forsanger nr 2 sammen med Zoran! Dere bør absolutt også komme dere på den andre siden av feltet, nærmest Gresvik tribuna, det er der potensialet for  få med flere absolutt er størst! Vet ikke hvor dere stod idag, om dere var der i det hele tatt...?


Joda, vi var der, men var ikke særlig mannsterke i dag, da noen hadde eksamener som skulle prioriteres, fy faen, hvor er hjertet Vi stod heller ikke særlig strategisk til med tanke på å dra med oss mest mulig folk. Men vi støttet laget med like mye pasjon uansett, selv med en feber som målte 38,3..

Men nok om det. Jeg skjønner hvordan Zoran har det. Husker selv, den gangen jeg og Anish skulle prøve oss som forsangere mot Lillestrøm, det var kanskje en av de kjipeste dagene jeg har hatt på stadion. Greit nok, jeg hadde ikke den kraftigste stemmen og den samme autoriteten som Zoran, men man har vel et ansvar for å synge selv? Jeg så utover PH og tenkte "er det sånn Zoran har det hver kamp, at det alltid er 50-60% av oss som kun står med arma i kors og later som de synger? Dette er en utakknemlig jobb" og for å si det sånn, om det ikke blir ryddet opp på PH-feltet så frister ikke det til gjenntakelse. Kanskje på tide å rette den "indre justisen" mot folk som ikke gjør en dritt for PH enn mot dem som faktisk prøver å støtte klubben?

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340