Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 30 mai 06, 00:20
Akkurat den følelsen skal jeg si meg enig i... Noe var det, vet ikke helt hva men... Kan jo bare ha vært at det var en vitig kamp å..?
Men tilbake til Zoran! Ikke gi deg a... Merker så fort du ikke setter igang, så er det veldig rolig. Var noen andre som til tider prøvde idag, men det blir for tamt desverre... Man trenger den kraftige supporterstemmen din til å dra igang!
Så enkelt å greit, du fåkke lov å gi deg

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg både slenger avgårde noen gloser til Steinar ved det første målet (ikke sånn veldig høyt da) Å jeg ropte både HØYT på Ramberg å diverse andre når det er 10 min igjen å de ikke jobba, men dilta etter. Men det gjør jeg fordi jeg BRYR meg! Jeg ønsker å nærmest jage dem opp, kanskje gjør jeg det på en feil måte, men det kommer spontant asså... Ser jeg en som sluntrer rundt, da er det bare noe inni meg som skriker LØP da for faen! Det kommer jeg aldri til å slutte med, men jeg klarer da å synge midt oppi det fordet

Ellers så synes jeg det er trist vi ikke har to forsangere... Det burde absolutt være en jobb for dere i BRH! Ta den jobben som forsanger nr 2 sammen med Zoran! Dere bør absolutt også komme dere på den andre siden av feltet, nærmest Gresvik tribuna, det er der potensialet for  få med flere absolutt er størst! Vet ikke hvor dere stod idag, om dere var der i det hele tatt...?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340