Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 28 mai 06, 18:22
Endret: 08 jun 11, 20:59
Endret av: Arte et labore

Opprinnelig postet av jayphi
Unnskyld meg, men dette blir for dumt...
Plankehaugen står faktisk sammen og det er de som eier tribunen.Ikke "dere"!
Dere sier dere en en del av plankehaugen, men dere bryter alt Plankehaugen står for.
Dere kan ikke komme her og tro dere er de som styrer alt, spesielt når dere har vært medlem i max 1år.
Og du som faktisk går ut å støtter dette her. Det virker som du har vært med lenge, men for å være helt ærlig, jeg så deg ikke i hele fjor på en eneste bortekamp. Så ta de hjemmelagde banner`ne og den "entusiasmen" deres og dra til Kråkene i Moss!Det kler dere.

Brigade Rød Hvit blir for dumt.


Haha, du driter deg ut. 

Først, så er jo vi medlem av Plankehaugen de fleste av oss, og det er faktisk vi som står der. Da eier vi den, og om vi vil gjøre noe med den, så er det jo opp til oss. Vi tar det opp igjennom et styre, som tar det videre. Derfor er det vi som "eier" den. Per definisjon. Man kan jo henge seg opp i at det er Stadion som eier tribunene, men det er det faktisk bare du som virker dum nok til å gjøre. 

Og hva i innerste heklefjell mener du med at vi bryter "alt" Plankehaugen står for? Nå er jeg veldig innteressert i å høre her? Og hva i helvete veit du om hvor lenge A9 har vært i Plankehaugen, og har det noe med saken å gjøre? Nå vil jeg ha ett svar. Maken til kronidiot som du framstår som her, skal man lete lenge etter. 

Tror ikke du aner noe om entusiasme. Og ja, de fleste bannere er "hjemmelagde". 

Svar for deg.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340