Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 23 mai 06, 15:07
Jeg tror ikke det er så mye som skal til før spissproblemet vårt er løst. Toth er god nær mål, skaper mye og viste skikkelig målteft og styrke når han brøytet seg gjennom to VIF-spillere som rev og slet i ham med armer og bein. 3 assist og en scoring, har tro på at det kommer mer derfra, han har hatt mange skudd som har vært svært nære! Med Brian West som har vist tendenser til 2004-form, og Tarik som bare venter på "forløsningen" så tror jeg FFK kan få slutt på måltørken! I reserve har vi Hoås som også har imponert meg når han har fått spille, og snart kommer forhåpentlig McDonald på plass, da nærmer vi oss et luksusproblem... Løsningen på det "problemet" kan jo være å la de raske spissene våre jobbe maks, og slite ut forsvarerene så det åpner seg plass der, så få inn Hoås som er god på å holde ballen fremover på banen så midtbanen kan komme etter og få servert ballen rettvendt mot mål..
Håper på fire ting nå:
1 - Guts og innsatsvilje i ALLE kamper fra alle gutta.
2 - McDonald tilbake og i god gammel Start-form!
3 - At Henke-lookaliken de tester fra Costa Rica viser seg å være en klar forsterkning på høyre back, og kjøpes inn
4 - At Rami får kjørt seg godt mot høyere motstand (jmf dagens f-b) og kommer tilbake superskjerpa!

Da går vi en god høst i møte, men da skal jo mye klaffe og, da... (men mye er gjort allerede om bare pkt. 1 slår til)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340