Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 12 mai 06, 12:44
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hvorfor i svarte skal vi sippe å grine over at markus er vekk??+ savner han og bla bla bla... kan vi snart innse at fotballen er slik at spillere kommer og går uansett hva vi publikumere sier! 


VÅKN OPP FOLKENS!

Først og fremst heter det sippe OG grine....men til saken.

Vi skal ikke sippe over han er vekk, men man må huske at Ringberg var en av de mest populære FFK spillerene, og mange ble følesesmessig engasjert da Drillo/FFK solgte ham til HamKam og gav bort Risholt. Ringberg var jo mestscorende og var med på å legge grunnlaget for Tippeliga-spill, så jeg tror Ringberg vil alltid ha en status som en elsket spiller blandt FFK-fansen, ihvertfall for de som er gamle nok til å huske ham...


skrive leif eller ei.... Jeg vet at mange fikk kjerlighets sotg når ringberg forlot FFK; men uansett om det er ringberg eller ALH (som faktisk skal ha stor del av æren for at TL plassen ble sikret i 2004) eller Risholt, så må vi innse at de er BORTE! Når noen omkommer så er det noe som heter at vi må komme oss videre, det samme i dette tilfellet, vi må fortsette med FFK livene våre, og innse at spillere kommer og går! 

Se på Keane i United, han ble hyllet nå for  noen dager siden, greit nok, men nå er det ferdig, nå er Keane en motspiller!   Samme med Ringberg, han er HAMKAM spiller, han jubler når HAMKAM scorer mår mot FFK; han prøver å få FFK til å tape når han spiller mot oss! Kan vi for Guds skyld bare la den kællen ligge i bakhodet på at OK, han gjorde det bra i FFK; nå er  han HAMKAM spiller og ferdig med det? Ikke noe storstilte bannere med hans navn, ikke noe organisert blomster utdeling, trampeklapp o.l. 

FOrtsetter vi sånn med Ringberg, åssen skal det gå når eggen gir seg i FFK og kanskje tar over RBK ? Åssen blir det hvis Simen får tilbud fra LSK, hva  om Bjørkøy går til VIF?????


Spillere kommer å går, laget består!



p.s.  Etter ryktene fra hovedtribuna å dømme så har ikke ringberg bare bytet klubb, han har også doblet lønna si og vel så det, er nok ikke bare at hanmislikte drillo som ligger bak overgangen........

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f