Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 mai 06, 19:12
Opprinnelig postet av RC2

Men jeg lurer frremdeles på hva det er som gjør Tromsø så mye mer interesante for media. De, som FFK, vant sin første kamp i helgen, og fikk fyldig dekning - både gjennom intervjuer og snakk/ analyser i studio. FFK, som tradisjonelt, har vært en av de store klubbene i Norge og som har et voldsomt engasjement rundt seg, fortjener mer oppmerksomhet. Synes jeg. 
Men det er klart - fortsetter guttane med tilsvarende spill i kampene som kommer - da da kommer ikke media utenom!



Det som gjorde TIL mer interessante var vel også at TIL var det laget som var nærmest å sparke treneren sin - den lystige grabukken av en krølltopp som aldri fikk til noe i Ålesund - og det er jo relativt interessant. 

Når FFK i tillegg rundspiller VIF og Reka går ut og truer med å gå av er det ikke så rart at innslaget fra Fredrikstad endte opp med fokus på Rekdal. 

Hadde Rekdal holdt kjeft som han pleier hadde det nok vært fokus på en happy Eggen og spillere fra FFK...

Jeg tror FFK per i dag har det omtalenivået vi fortjener. Men med en VM-klar keeper, Kvisvik tilbake og en stadig lenger seiersrekke blir det nok mer omtale også. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340