Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 06 mai 06, 01:00
Det er fint at det er flere som legger sine synspunkter her og det viser bare at folk bryr seg om ting. Mr max jeg tror du har misforstått hele oppleget med den nye gruppa.. Slik jeg kjenner bønna så er han litt mer ivrig (og det er faktisk flere på OH feltet) enn en vanlig PH supporter. Han følger med utviklingen og prøver bare å få det til enda bedre på kampene. Tanken med gruppa er vel å få en hard kjerne som er villig til å gjøre noe ekstra. Å stå på og synge hele kampen og den som kommer i denne gjenge bør kunne tåle å høre noe slikt som "syng for fæen , eller helvette " uten at dette havner på forumet eller FB dagen etter. det samme gjelder vel med Bannere, blusing og alt annet som er en hverdagslig ting rundt omkring. 

Det som skjer i Frerdrikstad er en ting som er på en måte meget positiv men på andre siden veldig gammeldags og negativ. Altså på Hamar fikk jeg høre fra folk "jeg her kommet hit til å se på fotball kamp og ikke å synge" .. og da lurer jeg på ha slike mennesker gjør sammen med haugen da ??? Slik det er i dag så likner det mer på en symøtegruppe enn en supporter gjeng. Ja vi er flinke til å reise på kamper , jobbe med dugnader og andre ting men supporter er en person som skal stå på i 120 minutter og vise at han støtter laget sitt. Både visuelt og ved sin stemme... Det kan hende at jeg tar det alt for personlig men når jeg hører slike kommentarer som denne opp da blir jeg lei meg. jeg mener hvis jeg yter så mye som jeg gjør og i perioder eneste jeg tenker på er nye sanger og bruker masse krefter på å få folk i gang da synes jeg at det er greit å vise respekt til dette jeg gjør Som sagt har du kommet til å se kun på kampen så hold deg unna oss... Nå høres jeg kanskje veldig kritisk men sånn er min personlig oppfatning. I tillegg er jeg drittlei å høre samma gamle leksa :" oi det er mange her på feltet som kommer hit kun på grunn av prisen" ja det stemmer men det hjelper ikke bare å klage en må gjøre noe med dette. Egentlig så kunne denne nye gruppa finne seg en plass ved klokkesvingen f eks... og ta inn kun folk som vil synge... Selvfølgelig dette kommer ikke til å skje men ... det er kun en tanke da.... 

Og så MR MAX en ting til da.... du snakker om bråket da... en må innse at vi snart kommer til å få tilstander på og rundt fotballkamper slik det er ellers i Europa... Dessverre dette kommer ikke til å stoppe ved forrigge søndag og derfor synes jeg det er bedre å vare foreberdt på dette enn drømme om at dette kommer ikke til å skje... Jeg kan ikke tillate meg at en eller annen rører kammeraten min men føler at de fleste har innstilling som nei snu ryggen--- Lurer på veldig hva hadde skjedd hvis en eller annen av oss hadde blit angripet .... JEg håper innmari at slikt ikke skjer men du hørte hva skjedde i Kristiansand og hørte vel at det ble litt bråk mot Lillestrøm så ........ Dette er kun en lit annen vinkel på det du snakker om bråket skjønner du og ikke har noe å gjøre med Brigade .... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340