Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 apr 06, 09:51
Skremmende hvor mye penger kan gjøre med sjela til folk og klubb egentlig, skremmende! Og trist. Hva blir det neste? At klubben for penger for å skifte navn også? Jeg mener, hvis stadionnavnet kan selges for penger, så kan vel klubbnavnet det samme vil jeg tro? Hvis noen slenger 120 mill på bordet, hadde du da takket sagt ja takk og ikke brydd deg om vi heiet på Fredrikstad Fotballklubb eller Næringsavisen Fotballklubb som spilte kampene sine på Gilde stadion? La oss behold det lille ekte som er igjen av FFK og norsk fotball generelt. Det en skam at klubbene legger seg så flate for sponsorene, det er ikke en positiv utvikling. Ser bare på drakta til Moss, sponsoren fikk igjennom at drakta, som var mindre pen fra før, nå har en diger blå firkant på seg.

Heldigvis har klubben selv gått ut og sagt at det ikke blir noe kommersielt navn på stadion, men de har jo lovet ting før og så gått stikk motsatt vei etterpå.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340