- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Finn
Savner en helhetlig plan og strategi i forhold til profil/merkevarebygging. Slik som fotballen har blitt holder det ikke at markedsavdelingen primært jobber med å selge sponsorpakker ala gullklubben, sølvklubben osv.
Nå vet ikke jeg hvordan det står til med kompetansen til de som jobber i markedsavdelingen til FFK, men det å distribuere planer og strategier i hytt og pine høres iallefall ikke ut som en seriøs vei å gå...
Hva er det som får deg til å si at det å selge sponsorpakker er det de fokuserer mest på?
De har vel holdt på med disse sponsorpakkene en stund nå.
Jeg ser det. ;) Men så lenge de faktisk satser på slike pakker (hvilket er bra - for også å dekke de som ikke har råd til de store pakkene) er det jo ikke så dumt at de jobber med å selge dem. ;)
Det jeg pt er mest skuffet over er websidene. De er helt perkele rompalainen elendig oppdatert (jeg nevner noe - kan fanden dytte meg bli sittende til over neste helg dersom jeg skulle pirket på alle detaljene... ):
-Ingen ny keeper (Vi har fortsatt Lund, Staw og Sørlie)
-Ingen Tronseth
-Billettinformasjonen er fra 2005
-Ingen info om sesongkort og hvor de kan kjøpes
-Drillo er fortsatt hovedtrener (jeg mener, HALLO!??)
-FFKs markedskonsept er fortsatt i 2005-variant
Ueeeendelig mye som mangler og som er utdatert.
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
26/04/2024 21:35 | 06d4061f