Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 24 jan 06, 21:04
Endret: 24 jan 06, 21:06
Kan bli skikkelig trøkk i den om vi får den til å flyte skikkelig. Nå får gutta noe å gjøre frem til neste CD-utgivelse !

Var og så på Swimingpool - Wigan i førsten av desember og Wigan-fansen sang heldigvis ut de patetiske supporterne til Liverpostei etter alle kunstens regler

Blandt annet brukte de den gamle gode "H-A-P-P-Y" som virkelig runget ut over stadion. Husker ikke hvem som hadde den sangen, men den er vel egentlig fra en TV-serie husker jeg ikke galt ?

Orginalteksten er i alle fall slik :

( H-a-p-p-y staves når man synger )

I`m h-a-p-p-y
I`m h-a-p-p-y
I know I am, I`m sure I am
I`m h-a-p-p-y

Wigan-fansen hadde denne teksten på den :

Wigan til I die
I`m Wigan til I die
I know I am, I`m sure I am
I`m Wigan til I die

Kan ikke huske at vi har noen sanger etter denne melodien, men nå er det jo flere måneder siden sesongen sluttet også, Mr. Alzenheimer, der har du meg ....

Skulle vi lage en egen versjon av denne kunne det bli noe i likhet med dette :

Rød-hvit til jeg dør
Rød-hvit til jeg dør
Rød og hvit aristokrat
Jeg er rød hvit til jeg dør.

Denne er glimrende å synge sakte også, så vi virkelig kan brukt stemmene våre i stedet for å stresse livet av oss med å bli ferdig med sangen.

Er det noen som greier å hoste opp hvem som sang den, hvilken serie og eventuelt en lydfil som resten kan prøvesynge til der ute ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340