Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 21 jan 06, 01:35

Opprinnelig postet av Stinger

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Ingen kan ta fra Drillo at han er en kapasitet fotballfaglig og ingen kan ta fra ham de underverkene han gjorde med det Norske landslaget på 90 tallet. 


Det later til at Snæbbus ikke klarer å skille mellom fortid og nåtid. JA, ingen kan ta fra Drillo de "underverker" han gjorde med landslaget for mange år siden, men vi skal heller ikke ta fra fra ham det "under-pari" han leverte i Fredrikstad. Djpete snakker kun om Drillo anno 2005, mens Snæbbus snakker om Drillo anno 1996... Er vi på drillos.net eller ffksupporter.net? 
Det som irriterer meg mest er at Drillo flyr rundt i Akersgata og hos NRK og legger skylden på Fredrikstad`s innbyggere, fremfor å innrømme sine egne begrensninger hva gjelder toveis-kommunikasjon og evne til å bruke ørene. 

Fotball er fremdeles et lagspill bestående av tenkende individer, ikke et kommunistisk brettspill for gamle "helter"..   


Har du i det hele tatt lest det jeg har skrevet i denne tråden, Stinger?
Det jeg skriver om Drillos fortid og det han har utrettet med landslaget står kun skrevet med en settning.

Denne tråden heter: FFK-spillerne mislikte Drillo, og det er den diskusjonen jeg har kastet meg inn i, og da handler det selvfølgelig om 2005 og ikke 1996. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340