Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 06 jan 06, 00:02
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og Berg + Bertie er skada. Så lenge de er ute 14 dg.- 3 uker så er ikke det bra i det hele tatt. Jeg vil ha alle friske frem til sesongstart. De skal nemlig være med på oppkjøringa fra starten av. Ikke sånn som det pleier å være " de rekker vel seriestart ". Den holder bare ikke. I hvertfall ikke når det gjelder nøkkelspillere.


Det gjelder å få alle fakta på bordet med en gang, han nevnte i sitt innlegg kun en reell skade. Og "antydning til smerte" og "vil ikke ta noen risiko" når det gjelder Bertie høres ikke akkurat ut som noe alvorlig i mine øyne.

Leser også at Hoås (EDIT: fikk også se at Snæbbus nevnte det nå...)har vært plaget med skaden sin lenge, da er det jo bra at han får gjort et inngrep nå, i steden for at det blir verre og verre. Altså, er dette også nesten som forebyggende å regne, og da står vi igjen med Berg sin skade som er reell. Det blir fortsatt å koke suppe på spiker.

Alle lag blir rammet av skader, det er vel ingen lag som har en skadefri tropp, og sesongoppkjøring eller ei, jeg er mer fornøyd med en frisk tropp når det spilles Tippeligakamper enn å friske spillere i januar. Har på følelsen at slikt går i bølger, i perioder er det ingen skader, i andre perioder er det mange. Hvis vi hadde hatt en skadefri tropp nå, så ville vel det vel ha vært stille før stormen?


Når de vet at de har vært plaget med skaden lenge, hvorfor ikke da ta tak i problemet med en gang etter sesongslutt, en å starte så sent som nå. Da kunne de vært med lenger på sesongoppkjøringa. Er det sånn at de står i sykehuskø eller ?? Eller avventer de for å se ann skaden hele tiden ?? Det er sånn de drev med Piroija. Alle ser jo åssen det gikk. Han kom vel ikke ordentlig i gang denne sesongen.

Og det snakket om å ikke ville ta risiko. Javel, skal han trene alternativt da. Det får han mye utbytte av. For meg så er det mer en alvorlig nok. Virker som folk bare er fornøyd om spillerne rekker seriestart så er alt ok.


Den beste måten å behandle en skade på er å la den behandle seg selv, hvis det er mulig. Og den beste tiden å få prøvd ut om skaden klarer å behandle seg selv er rett etter sesongslutt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340