Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 des 05, 11:07
Jeg har hele tiden sagt her inne at om man signerer gode bosman-spillere så må man regne med en sign-on-fee, men har til stadighet blitt møtt med "Sånn skjer ikke i Norge".

Nå regner jeg uansett ikke ett innlegg på tornekrattet sitt forum som sikker kilde, men det forundrer meg ikke i det heletatt om Shaaban har mottatt en sign on fee.

Når det gjelder selve summen så sies det:
"Mr. Shaban har altså signert for Fredrikstad. Når jeg hører at dette er en av de dyreste kontraktene som er signert i norsk fotball så blir jeg nesten sjokkert. Han er sikkert en god keeper, men også en keeper med god sykehistorie. Han har tegnet en 3-årskontrakt med FFK. Han skal visstnok ha fått 2 mill. i sign om fee. I tillegg kommer en lønn som ingen i FFK har sett maken til. Summer opp mot 2 mill. i året er nevnt i tillegg til sign on fee."

For det første så tviler jeg på at summene er riktige, og syns isåfall at lønnen er litt vel høy.
Men om summene er riktige, ville dette virkelig vært en av de dyretse kontraktene i norsk fotball??

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340