Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 nov 05, 21:27
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Grunnen til at jeg havnet inn gjennom der jeg gjorde var at jeg holdt veldig lav fart (20-30 km), da jeg selvfølgelig visste at jeg hadde stoppeplikt fra høyre. Vet ikke hva som skjedde med den andre bilen men den kom fort ut i krysset de siste 5 metrene før den traff bilen min på siden. Jeg ble kastet litt til siden i bilen og bilen ble kastet slik at den sto på tvers i veibanen. I og med at jeg mistet kontakten med pedalene, så seilet bilen rett fram og inn gjennom gjerdet og over denne boksen, som heldigvis var en reserveboks uten innhold.
Håper min forklaring var fyldig nok fremført. 
Nå er jeg bare på jakt etter en "ny" brukt skyvedør, så hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det så vær vennlig å si fra, for Snæbbussen trenger nå en større opppussing før sesongstart, og det er ikke helt umulig at bilen blir rød i 2006.


Heldigvis er det sånn at man aldri har lov til å kjøre på noen, uansett om man har vikeplikt eller ikke. I dette tilfellet ser det ut som om mersja kjørte på Snæbbussen, og da har vedkommende skylda, uansett om det var stopp fra høyre eller ikke. Det høres ut som klassisk "mersje står på retta si, men feilberegner litt og får all skyld", hehehehehe.

Det er godt å høre at det gikk bra med hele gjengen, da, Gangfløt.

Glimrende idé med FFK-rød snæbbus. Hvorfor ikke en gigantisk FF-vimpel på hele sida?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340