Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05
Innlegg: 286

Lagt til: 27 nov 05, 01:35
Keano er og vil være en legende på Old Trafford. Syns det er på tide at Ferige går og, om glazer (faen ta han) ikke skal kjøre dem helt ned i gjørma, må dem få en ny manager.. Fergie er lissom litt gammel dags, for å si det sånn..

man u er nok ikke lenger en klubb som dem var før. dem kan nok kjempe om 2.plassen, men trur chelsea er for suverene, både i år og neste sesong.. hva som angår ballack, har fergie sakt at han er uaktuell.. jeg kunne godt tenkt meg doffen og rosciky, eller punga ut masse for gerrard...

keane vs. haaland, jeg har sett en værre takling før. harald schumacher på patrick battiston. vm-semifinale mellom vest - tyskland og frankrike. patrick kom alene med keeper, og keeper harald gikk rett i ansiktet på han med hele kroppen uten å være i nærheten av ballen.. patrick falt bevistløs på banen, men klarte seg til tross for 3 smadret tenner.. harald schumacher ble det mest upopulære mennesket i frankrike. nr 2 på lista var hilter.. sier litt

---------------------------

FFKgutten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340