Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 23 nov 05, 20:29
Opprinnelig postet av Fredd
Spillere som har utviklet seg:
Bertelsen, Wiig, Hoås.

Bare for å presisere så var det i Sørlandshallen. Han og Bolme var det vel som prøvespillte da. Godt mulig du vet mer om Rosen enn meg men det jeg så av han var elendig. Virker egentlig som du tror jeg er opptatt av triksing og driblinger. Det får du bare tro, men jeg mener at jeg har bedre fotballforståelse enn dette. 

Vet ikke om du kjenner Follo som klubb heller? Om nivået på spillerene der. Selv så kjenner jeg nivået der, etter å ha spillt med flere av de.

Så egentlig mener du at FFK skulle satset på Rosen. En tysk eldre spiller uten utviklingspotensiale? Bare lurer.


Bertelsen og Wiig kan jeg være enig i, Men Hoås viste vel at han hadde teknikken og selvsagt høyden inne når han kom og avsluttet sesongen bra når hele laget var bra, men jeg kan ikke se at han benytten de tusen sjangesene han fikk i løpet av sesongen så godt. Han ble kanskje mentalt sterkere etter å ha utholdt all kritikk og hetsing, men han ble ikke bedre til å få noe konstruktivt ut av hodeduellene..
Det er lettere å finne spillere som var dårligere enn før..

Når det gjelder Rosen i Sørlandshallen så tenkte jeg at det må jo være mye lettere å studere ting som teknikk og fart i en sånn setting der og da og det var en annen poster som hintet om at han ikke var noen Ronaldinho som han sikkert har rett i. Mens det er mange andre egenskaper som er viktige i norsk fotball som man kan finne ut av hvis man gjør god research og blir kjent med spilleren.
Men det kan godt hende FFK ikke trengte Rosen..det har jo også noe med kjemi og roller å gjøre. Men Rosen er vel 26 år idag og rimeligvis yngre når han prøvespilte for FFK. I sin beste alder egentlig. Kan vel ikke lære flere kunster, men kan nok få ut i mye større monn det han allerede kan.

Når det gjelder spillerne på Follo, så når spilte du med dem? Det har vært for det meste lokale spillere, men et år i 1.div har gjort samtlige bedre. Det største cluet med Follo er at laget har en knallgod ledelse som VIL noe. I motsetning til FFK, vil jeg si, hvor etter at Eggen jr la inn den ene åren i fjor høst og Harry Hansen senere ble skviset vekk fra oppgavene sine så har klubben vært ute av kontroll. Det har vært opera og følelser og ingen ved rattet.

For neste år håper jeg FFK legger Drillo lengst og grundigst mulig bak seg og satser på underholdende fotball igjen. Da vil ihverfall ikke publikumsoppsltningen bli et problem. Men jeg frykter massiv hetsing av Eggen jr hvis ikke sesongstarten blir som ønsket, med Hoås svak på topp igjen og visa senere vil da bli bare sorgen.. Hvis man virkelig ikke vil satse skikkelig på McDonalds så er det bare å si ifra så skal jeg tipse Follo-ledelsen. På Follo-skjerfet mitt står nemlig mottoet "Best med ball". Selv om det ikke er en sannhet per idag så vet Follo hva de vil..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340