Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 nov 05, 17:05
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
fair og fair fru blom, nå fikk vel strengt talt håland litt som fortjent.... selvom at det var ille at det skulle bli så ille som det ble, taklinga som alf tok på keano året før var da like stygg.....


Var det ikke slik at Keane prøvde å takle stygt Håland året før, men i steden for skadet seg selv? Så gikk Håland bort til han og sa noe sånt som "Ikke prøv å spill skadet"? Mener å huske det, noe som igjen gjorde at Keane kom med noen verbale tilbakespill etter taklingen året etter?

Så i hvert fall TV-bildene av begge nevnte episoder, Håland ble forsøkt taklet begge gangene slik jeg så det i hvert fall. Så kan en jo begynne å lure på hvor lurt det var å slenge dritt til Keane da. Selv ikke små unger slipper unna med slikt...


mener å huske at det var en takling fra alf inne i bildet der, men kan tenkes jeg husker feil. 

uansett synes jeg det er litt synd han forsvinner, men hvis dette kan åpne for ballack til old trafford er det forsåvidt greit også, kean beynner vel å bli litt "for-stor-for-klubben-tror-han-selv" greit med nytt blod inn, men mister en god kaptein da...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340