Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 19 nov 05, 19:01
Opprinnelig postet av Olavesen
Selv om Ballack har sagt han er interresert i spill i england tror jeg neppe han sier nei til Real. Sliter med å finne noen grunn...

Synes forresten Keane gjør lurt i å slutte nå. Det er vel ingen tvil om at han ikke har like mye å tilføre united lenger. Da tenker jeg spesielt spillemessig, men ogaå som motivator. Bedre å gi seg når man er på topp. En ting til er jo at det nå virkelig haster for for Club Glazier med å finne en skikkelig erstatter. Tror nok de kommer til å strekke seg laaangt for å få tak i Ballack. Ellers er Gattuso mitt soleklare ønske...  Har også hørt at både Chelsea og United var interreserte i Javier Mascherano. Vet ikke mye om han, men han skal visst være en leder/gærning. Er jo en stund siden de ryktene var ute da. Kanskje Fredrik Strømstad hadde vært noe? :)


Vanskelig å forutsi hva Ballack kommer til å gjøre.. Han har egentlig flere alternativer..

United er et, Real et annet.. Chelsea er som vanlig interessert i alt og alle konkurrentene ønsker, MEN han kan jo bli i Bayern og.. Han har uttalt at selv om det ikke ble skrevet noen kontrakt nå, er det ikke sikkert han går til sommeren.. Taktisk utspill?

United er vel egentlig den eneste klubbene jeg nevnte som omtrent kan garantere mannen fast plass på laget. Kanskje dette kan være en faktor som spiller inn..?

Ballack har uttalt at han ønsker å være i en klubb som har muligheten til å vinne CL. Alle de nevnte har vel strengt tatt det, men sannsynligheten er vel større for at eksempelvis Real eller Chelsea vinner vis à vis United.

Gattuso har selv tidligere uttalt at han ønsker seg til United og Premier League, og Fergie har vel ikke akkurat lagt skjul på at han er en beundrer av denne spilleren..

Doffen er faktisk øverst på ønskelisten til tilhengerne på en poll i Manchester Evening News.. Nordmenn som har kuppa avstemninga? Ferguson har sansen for denne spileren også, og Doffen selv har vært i Uniteds supporterblad US og sagt at United er klubben i hans hjerte..

I Dagbladet står følgende: 

Godt informerte Manchester Evening News mener imidlertid at klubben har flere aktuelle navn på blokka: St. Etiennes Didier Zokora, Real Madrids Thomas Gravesen, Maniche fra Porto, John Carews lagkamerat Mahamadou Diarra i Lyon og AC Milans midtbaneterrier Gennaro Gattuso.

Mange interessante navn!

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340